Vi søker Kundeservicemedarbeidere.

Om stillingen

Stillingstittel
Kundeservicemedarbeider
Stillingstype
Deltid
Omfang
Deltid
Søknadsfrist
22.09.2024
Tiltredelse
Etter avtale
Nettside
Besøk nettsted
Kontaktperson
Lise Farestvedt
Stilling
Leder for kundeservice og hentepunkt
Telefon
93403706
E-post
lise.farestvedt@olavthon.no

Søk på stillingen

Er du glad i å møte mennesker og ønsker en variert og aktiv jobb? Elsker du å yte god service og har erfaring fra posten? Vi har ledig to deltidsstillinger.

Vi søker nå ekstrahjelper til høysesong i vår kundeservice og hentepunkt. Her vil du ha en hektisk og variert hverdag, hvor du møter mange av våre hyggelige kunder. Stillingen vil inkludere både dag-, kvelds- og lørdagsjobbing. Senterets åpningstider er 10:00 - 21:00 på hverdager, og 10:00 - 18:00 på lørdager. Det vil være et spesielt stort behov fra midten av november og ut hele desember, og det er ønskelig at du kan stille på kort varsel ved sykdom, at du kan jobbe i ferier og ellers ved behov. Det er mulighet for fast deltidsstilling på sikt.

Åsane Storsenter er blant Bergens største kjøpesenter med 130 butikker og en omsetning på 2 mrd. Senteret har en sentral beliggenhet langs E39/E16, lett tilgjengelig fra Åsane Bussterminal og med gode parkeringsforhold. Åsane Storsenter forvaltes og eies av Olav Thon Gruppen. Kjøpesenteret har en bred og god butikkmiks med god dekning i nærmest alle bransjer, i tillegg en del av bydelens viktige servicefunksjoner som NAV, leger og tannleger - og nå også med eget kundeservicesenter med post i butikk tjenesten. Kundeservicesenteret og post i butikk er åpent i hele senterets åpningstid, og vi ønsker å tilby kundene en helt ny opplevelse av disse tjenestene.

HOVEDOPPGAVER:

  • Yte god service til alle som besøker kundeservicesenteret, enten det gjelder post eller spørsmål om senteret.
  • Mottak og utlevering av pakker og post.
  • Være delaktig i rutinene tilnyttet drift av post i butikk tjenesten.
  • Bidra i postlogistikken, noe som innebærer løft og fysisk arbeid.
  • Noe administrativt arbeid.
  • Sentralbordfunksjon, svare på kundehenvendelser.
  • Servicefunksjon overfor butikker, leietakere og andre aktører som benytter senteret.

EGENSKAPER/BAKGRUNN:

  • Fordel med erfaring fra kundebehandling og post, og gjerne resepsjon eller butikk.
  • God generell IT-kompetanse og -forståelse.
  • God muntlig og skriftlig kompetanse i norsk, det er en fordel om du også behersker engelsk eller tysk muntlig.
  • Serviceinnstilt, positiv og flink til å kommunisere.
  • Trives med travle og varierte dager, og tåler at det til tider kan være hektisk.
  • Gode samarbeidsevner, løsningsorientert.
  • Trives med en jobb som kombinerer fysisk og administrativt arbeid.
  • Nøyaktighet og pålitelighet, god ordenssans.

ANNEN INFO:

Vi kan tilby deg:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Hyggelig arbeidsmiljø.
  • En variert arbeidsdag med høyt tempo.
  • Faglig og personlige utviklingsmuligheter

Som en del av Olav Thon Gruppen jobber vi for en langsiktig og bærekraftig utvikling av organisasjonen, noe som gjør oss til en trygg og god arbeidsplass. Vi er et markedsledende konsern innen kjøpesenter og eiendom. Vi tilbyr gode karrieremuligheter, kurs og videreutvikling, samt gunstige ansattfordeler og rabatter.

Tror du dette kan være noe for deg? Da ser vi frem til å høre fra deg!