Lindex hyller kvinners ulikheter

Dame i undertøy som holder sitroner
Dame i undertøy
Dame i undertøy som holder moreller
Dame som sitter og ammer barnet sitt
Dame i undertøy står ved stol

I vårens undertøyskampanje hyller Lindex kvinners ulikheter. Budskapet er "Elsk brystene dine, det gjør vi."

Med kampanjen ønsker Lindex å hylle kvinners ulikheter og oppmuntre alle kvinner til å elske seg selv og brystene sine akkurat slik de er.

"Kvinnebrystene har alltid blitt beskrevet med forskjellige symbolske metaforer - grapefrukt, sitroner, fjelltopper, meloner og mye mer. Vi mener det er på tide å ta igjen og endre måten vi ser på disse på. Vi vil, med varme og humor, vise hvordan hver kvinne eier sin egen metafor og dens betydning. Vi ønsker ganske enkelt å oppmuntre alle til å være seg selv og elske brystene sine akkurat slik de er, uavhengig av størrelse eller form", sier Linda Olsson, Head of Global Marketing i Lindex.

Lindex undertøyskampanje består av naturlige og fantastiske personer som identifiserer seg som kvinner. De er i forskjellige situasjoner og stadier i livet, der de på en stolt og selvsikker måte reflekterer over brystene sine og eier sine egne metaforer. Med kampanjen ønsker moteselskapet å hylle kvinners forskjeller og oppmuntre alle kvinner til å elske seg selv og brystene sine akkurat slik de er.

Lindex lange erfaring og arv innen undertøy har gitt en unik kunnskap om kvinnekroppen, passform, komfort og kvalitet, som har gjort moteselskapet markedsledende på undertøy i Norden. For Lindex er kvinnen alltid i fokus, og denne vårens undertøyskampanje er et av alle initiativene som er i tråd med moteselskapets høyere formål - å styrke og inspirere kvinner overalt.